Μαθήματα στην τάξη
• Να παρέχετε ασφαλή χώρο για τον μαθητή να θέτει ερωτήσεις και να παρακολουθεί τις εργασίες.
• Να μιλάτε με πιο αργό ρυθμό όταν παρέχετε οδηγίες και να επαναλαμβάνετε αυτό που αναθέσατε καθώς και τις οδηγίες.
• Χρησιμοποιήστε εικόνες και γραφήματα/διαγράμματα για να εξηγήσετε το υλικό που διδάσκετε στην τάξη.
• Κρατάτε συστηματική επαφή με το παιδί για να βεβαιωθείτε ότι καταλαβαίνει τις οδηγίες που δίνονται στην τάξη.
• Να ενθαρρύνετε το παιδί να απαντάει σε ερωτήσεις μέσα στην τάξη και να παρέχετε επιπλέον χρόνο για να απαντήσει.
• Επιτρέψτε σε άλλον μαθητή να κρατάει σημειώσεις για το παιδί εάν το ίδιο δυσκολεύεται να ακούει και να καταγράφει ταυτόχρονα.
• Μειώστε τον αριθμό των εργασιών (5 αντί για 10)
• Συγκεντρώστε και τοποθετήστε τις εργασίες του παιδιού στην τσάντα του, έτσι ώστε οι γονείς να βοηθήσουν στην ολοκλήρωση των ασκήσεων όταν φτάσει σπίτι
Οργάνωση
• Χρησιμοποιήστε τεχνικές (π.χ. κωδικοποίηση με χρώματα)) σε εργασίες και διαγωνίσματα για να βοηθήσουν το παιδί να οργανώσει τις εργασίες κατά προτεραιότητα.
• Σπάστε τις εργασίες σε μικρότερα μέρη που θα είναι πιο εύκολα να διαχειριστεί το παιδί.
• Να τηρείτε την καθημερινή ρουτίνα και να παρέχετε οπτικά διαγράμματα ώστε να διατηρήσει την προσοχή του στις εργασίες του όσο χρειάζεται για να τις τελειώσει.
Αναθέσεις και διαγωνίσματα
• Δώστε την ευκαιρία στο παιδί να συζητήσει την κατανόησή του για το θέμα των αντικειμένων αντί να απαιτήσετε επίσημες εξετάσεις για να ελέγξετε τις γνώσεις του.
• Βάλτε τον σε μία θέση όπου να αποφύγει πιθανόν θορύβους που μπορούν να αποσπάσουν την προσοχή του και να τον επιβραδύνουν.
• Μικρύνετε το μήκος των τεστ και των αναθέσεων/εργασιών.
• Να δώσετε στο παιδί πρόσθετο χρόνο στις εξετάσεις, στα χρονομετρημένα τεστ και τις εργασίες στην τάξη.
• Να δέχεστε εργασίες που δεν είναι ολοκληρωμένες και επιτρέψετε στο παιδί να ολοκληρώσει και να διορθώσει όσα δεν πρόλαβε κατά τη διάρκεια του διαγωνίσματος.
Πίσω στα άρθρα